Vårnytt från Everyday Minerals

 
 
Detta set med rouge är ju bara för ljuvligt. Bara namnet Love at first blush skriker vår. Vill ha! Vill ha! Vill ha! Naturliga färger som ger en lätt rodnad. jag ser mig själv glida runt fräsch som en nyponros.
Den här önskar jag mig när jag har klarat av det sista på mattekursen. Det är både varma och kalla färger i förpackningen och man får en liten borste på köpet. Jag har testat Everyday Minerals blushes tidigare och de har varit lätta att applicera. De jag har använt ger ett naturligt, silkeslent resultat och blandar sig fint med huden. Jag har ingen anledning att tro att de här skulle vara sämre. Titta bara på de härliga färgerna! Dessutom har de fått finfina recensioner.
 
Som små härliga glasskulor!
 
Färgerna är från vänster till höger:
Tea Rose
Primrose
Field of Roses
Fresh Rose Blossom
At First Blush
Pink for Flower
 
Det kostar 24 dollar, alltså ca 160 kronor. Varje burk innehåller 1,7 g. Det låter inte så mycket, men varar länge. Man kan även köpa varje färg för sig i fullstorlek. Setet går att hitta här.