Fönstershopping!

Jag tycker bestämt att har man klarat av något riktigt jobbigt skall man få belöna sig. Jag passar på att fira söndagen och gårdagens avklarade matteutmaning med att henna håret och förnstershoppa. Jag hade lovat mig själv att beställa hem Everyday Minerals "Love with first blush" och nu är det gjort! Den lär väl dimpa ner i brevlådan om en vecka eller två och då ska jag stolt visa upp den.
 
Under tiden dregglar jag över den här ekologiska parfymen med björnbär och vanilj från svenska företaget Green Love. Smaka på doftkombinationen...björnbär OCH vanilj. De bästa dofter jag vet i en och samma flaska!
 
 
 EKOLOGISK Björnbär & Vanilj Parfym  15ml
 
Den lilla godbiten kostar 280 kr för 15 ml.
 
 
Vill man smörja in sig i mer väldoft har de även en handvispad Body butter som är Eko Faitrade med björnbär.
 
Den kostar 210 kr för 60 ml. Snygg förpackning är det också. I glas.
 
 
Drömmen vore ju att hitta en flaska med ekologisk björnbärsessens och blanda i hop mina krämer själv... Borde ju finnas. Någon som har provat produkterna ovan eller vet var man kan hitta björnbärsolja?