Lernberger Stafsing BB Cream Leave-In Treatment - En tröst i frisset

Jag håller på att testa produkter som lovar att ge håret den fuktboost som behövs i vinterkylan. Under tiden som jag testar mig fram vill jag passa på att tipsa om en gammal trotjänare, som faktiskt gör det den lovar. Lernberger Stafsing BB Cream Leave-In Treatment är en underbar hårkräm som jag stryker i nytvättat hår vid behov. Den minskar friss, ger glans och gör verkligen nytta - utan att håret tyngs ner eller känns fett. Dessutom så luktar den gott! Det känns att man har satsat på välgörande råvaror och produkten är väl värd pengarna. Här slipper man silikonerna, men får den där utslätande känslan på direkten. Den innehåller dessutom en av mina favoritoljor - svartkummin olja som både ger glans och vård. Fungerar lika bra på vintern som på sommaren!
 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt, Hårvård;
Taggar: Lernberger Stafsing BB Cream Leave-In Treatme, Svart kumminolja, frissigt hår