Anita Grants Japanese camelia kissi oil finns nu hos mig!

 
Softskin hade äntligen fått in oljan i provstorlek, så jag slapp göra en utomlandsbeställning. Tycker att det är så bra med prover. Fungerar det finns ju originalstorleken att köpa och fungerar det inte, är inköpet inte hela världen. I min lilla provlflaska ryms 15 ml och det lär räcka länge. Oljan är fullspäckad med antioxidanter och omega 9 och ska förminska porerna, reducera rynkor och jämna ut acneärr. Jag har även läst att huden kan reagera med att storstäda sig själv i början. Jippie! Finnar att vänta med andra ord.
 
Jag har hunnit prova och kan konstatera att oljan både är lätt, doftlös och torr. Den känns mer som ett serum på huden, än som en olja. Hur den fungerar kan jag ju inte säga någonting om än. Återkommer!
#1 - - Malin/BilboBlueEyes:

Spännande! :-)

#2 - - The Cat:

Jag har haft den och har nu varianten med grapefrukt. Kan inte bestämma mig om det gör någon skillnad eller ej på hudton och blemmor men den är skön och mjukgörande i alla fall :)

Svar: Hej och välkommen till mig! Hur upplever du skillnaden mellan den med och den varianten utan grape? Jag funderade om jag skulle ta grapefrukten i stället, men sen blev jag rädd att den skulle göra huden mer solkänslig.
Short and Sassy

#3 - - Estelle:

Vad bra att det finns prov att köpa! :)
Låter ju som att den skulle kunna passa bra i hop att blanda med den fetare jojobaoljan som du brukar använda :)
Är också nyfiken på den!
Kul att se en bild på dig förresten! Fin bild dessutom, du ser yngre ut än 41 helt klart!

Svar: Tackar! :) Så gulligt!
Short and Sassy

#4 - - The Cat:

Skall jag vara ärlig har jag inte märkt någon större skillnad. Var orolig att den med grape skulle få min lite känsliga hy att reagera men ikke :)