Alla hjärtans dag!

 
Är det en dag på året som jag gillar lite extra så är det faktiskt Alla hjärtans dag. Jag må vara fånig, men det är så mysigt. Det är en dag då man kan visa lite extra omtanke och kärlek till sin omgivning. Det kan man för all del göra alla dagar om året, men man blir så glad av att hitta ett litet rött glashjärta vid sin arbetsplats, eller köpa hem krispiga tulpaner och sedan ha mysfika med familjen. Nu fram till dagen D kommer mina inlägg att ha ett tydligt rosa skimmer. :)
 
Jag var på Hemköp idag, och där hittade jag ekologiska geléhjärtan, som sambon skall få tillsammans med ett fint kort. Firar ni Alla hjärtans dag, eller är det bara romantiskt trams?
 
 
 
 
 
En kommentar publicerat i Allmänt
Taggar: Alla hjärtans dag, Ekologiska geléhjärtan
#1 - - anneli:

Jag firar den självklart, då jag gillar att skämma bort min pojkvän lite extra men det gör jag året om. Men tycker om traditioner :)

Svar: Visst ska man skämma bort folk året om! :)
Short and Sassy