Klockaregårdens underbara tvålar!

Idag fick jag hem ett paket härliga tvålar från Klockaregården! Det är handgjorda naturtvålar tillverkade med delvis ekologiska vegetabiliska oljor. Det doftar underbart här hemma nu! Tänkte att jag skulle ge bort en del till min älskade lilla mamma i påskpresent. Hon älskar naturtvål, men kommer sig aldrig för att beställa några själv. Problemet är ju bara att jag vet inte vilka jag ska välja ut. De är så härliga att jag inte kan bestämma mig för vilka jag vill behålla själv. Ha ha! Lyxproblem!
 
Se själva!
 
 
CocoLime, Choklad,  Björnbärsdrömmar och väldoftande Förförelse
 
 
 
 
Spatvålen Violer och Kärlek som innehåller förtvålad olivolja, mandelolja, kokosolja, ekologisk palmolja, sheasmör, majsolja, avokadoolja, ekologisk ricinolja, vetegroddsolja samt e-vitamin. Den här borde man bli underbart mjuk av! Jag köpte också en flytande tvål med läcker retroförpackning. Nu får jag äntligen reda på hur svarta pärlor dofter.
 
 
 
 
Känns kanske inte jättenaturlig va? Men jag provade den och den känns mjuk och behaglig att tvätta sig med.
Hur som helst pryder tvålarna sin plats i handfatet och kommer att räcka länge länge.
 
#1 - - mamma ingrid:

jag gillar verkligen dessa underbara tvålar. Har fått testa några innan som jag fått av min kära dotter. Nu önskar jag koko lime och björnbärsdrömmar. Låter härligt.

Svar: Hej mamma! Jag tyckte att det var svårt att välja jag...Vi får väl se vad påskharen kommer med i ägget...;)
Short and Sassy